Świątecznie..

CHRISTMAS TAG
Wydaje mi się, że zaczynam ekscytować się świętami gdy usłyszę w radiu pierwszą świąteczną piosenkę lub gdy pakuje prezenty czyli około 15 grudnia.
Nie.
"To właśnie miłość", "Przetrwać święta", "Witaj Święty Mikołaju" ( opisy filmów znajdziecie - TU)

Nie przypominam sobie.

Schemat od lat jest podobny, zaraz po wstaniu jem śniadanie złożone ze świątecznych produktów, na deser makowiec i mandarynka. Następnie szykuje się do wyjścia do rodziny.
U mnie w domu rodzinnym na stole Wigilijnym znajdują się tylko te potrawy, które wszyscy lubimy : śledź w oleju, karp w galarecie ( dużooo karpia), sałatka jarzynowa, pierogi z kapustą i grzybami, barszcz czerwony, makowiec, piernik.
Chyba za świąteczną tradycję można uznać to , że wszystkie prezenty pakujemy w ozdobny papier i układamy pod choinką. Następnie ja , je rozdaje.
"All I want for christmas is you", "So this is christmas", "Last christmas"
Mam to szczęście, że zawsze dostaje prezenty, z których bardzo się ciesze. Ale sięgając pamięcią wstecz, pamiętam, że bardzo marzyłam o podświetlanej toaletce dla lalki Barbie i ją dostałam :)
W moim domu rodzinnym zawsze była sztuczna choinka. U nas obecnie jest żywa.


Pytania zaczerpnięte z kanału Youtube - Lalajna (klik)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli podobał Ci się post, zostaw komentarz. Bardzo lubię je czytać i dają mi motywację do tworzenia kolejnych wpisów.