BeGlossy - październik 2014


Od półtora roku kupuje pudełka shinybox ... z których generalnie jestem zadowolona. Jednak w październiku wykupiłam pakiet 3 pudełek beGlossy. Postanowiłam, że w styczniu podejmę decyzję z którą firmą zostaje, bo uważam że kupowanie i shinyboxa i beglossy jest zbyt kosztowne.
Już wkrótce po otrzymaniu shinybox aż do grudnia na blogu pojawią się porównania pudełek, gdyż wiem, że wiele subskrybentek shiny co raz częściej się waha czy nie przejść do konkurencji.

W pudełkach beGlossy znajduje się kilka wariantów zawartości, mój wariant to C.


Zawartość pudełka :
1. Odżywka do włosów, Aussie, 250 ml , w cenie 23,99 zł

Zdecydowanie nie powinnam robić zakupów przed otrzymaniem boxów. Dwa dni temu kupiłam swoją pierwszą odżywkę Aussie. Długo zastanawiałam się, którą wybrać i na szczęścia nie kupiłam tej, która znalazła się w pudełku.

Bardzo jestem jej ciekawa, bo odżywki Aussie mają dobre opinie w internecie.


2. Czekoladowy krem pod prysznic, Bingospa, pojemność 300ml, w cenie 12 zł

Powtórzę się, dwa dni temu kupiłam żel pod prysznic, nie mniej jednak żeli nigdy za dużo :)

Żel wydaje się, że ma zapach bardziej kakaowy niż czekoladowy, ale zobaczymy gdy go użyje.


3. Krem pod oczy, Bioliq, pojemność 15 ml, w cenie 15 zł

Nie lubię firmy Bioliq od czasu próby używania ich kremu do twarzy, ale mam nadzieje że ten krem pod oczy będzie fajny.


4. Peeling enzymatyczny, Sanase, pojemność 75 ml , w cenie 34 zł

Nie znam tej firmy, i nie przepadam za peelingami enzymatycznymi ale z przyjemnością wypróbuje.


5. Balsam do ciała w kostce, Orientana, opakowanie 30 g , wartość 15 zł. Opakowanie pełnowymiarowe 60g w cenie 30 zł.

Od dawna się zbieram by kupić kosmetyki Orientany, od niedawna są one dostępne w drogerii Natura i nie długo miałam się po nie wybrać.

Bardzo jestem ciekawa tego produktu, nie wiedziałam że istnieje balsam w kostce :)



6. Maska kompres, Dermo pharma, 1 sztuka w cenie 6,95 zł

Znam i stosowałam maski kompres Dermo pharma, ale tej konkretniej chyba nie używałam.

Podsumowanie :

Tak jak wspomniałam na początku, to moje pierwsze pudełko beGlossy.
Wartość pudełka to 106,94 zł.
Zawartość : 1 kosmetyki do włosów, 1 do kąpieli, 1 do ciała i 3 do twarzy.  5 pełnowymiarowych i 1 próbka.

Bardzo jestem zadowolona i mile zaskoczona. Wszystkie kosmetyki z chęcią użyje i przetestuje.

Pod koniec października porównanie pudełek shiny i glossy.




10 komentarzy:

  1. Też mam ten wariant, ale dla mnie odżywka to totalna klapa i wolałabym zamiast kremu wodę micelarną, nie ma tragedii, wszystko przetestuję. balsam w kostce- super pomysł ale zapach ma potworny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie odżywka super, tak dobra lub lepsza niż ekspresowa kuracja fructis. A mi o dziwo podoba się zapach balsamu choć nie przepadam za jaśminem. Zobaczę jak w kontakcie ze skórą bo dopiero dziś go użyje.

      Usuń
  2. Krem pod oczy jest cudowny! Ja jestem zakochana w peelingach enzymatycznych i być może też je pokochasz ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    *jeśli masz ochotę to zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy peeling enzymatyczny z Perfecty nie robił nic, drugi z Organique zrobił mi straszną krzywdę bo niesamowicie mnie uczulił i męczyłam się 3 dni z jakimś rumieniem, a tego chyba boję się użyć po tym jak przeczytałam skład. Mimo że się na tym nie znam, to wygląda on strasznie i obawiam się uczulenia i że pozapycha mi pory ...

      Usuń
  3. Pudełko jest naprawdę bardzo ciekawe :) Też zastanawiam się nad wypróbowaniem beGlossy, bo do tej pory miałam styczność tylko z Shiny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tym bardziej zapraszam na "analityczne" porównanie pudełek, pod koniec października, w którym uwzględnię też inne wersje październikowego beglossy.

      Usuń
  4. To też było moje pierwsze pudełeczko z beGlossy. Jestem bardzo ciekawa porówniania Shiny i Glossy. Pozdrawiam

    http://stylowoikulturalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Szukam czegoś ekstra do włosów. Ciekawa jestem czy po tej odżywce nie wypadają włosy.
    Twó blog też się powoli rozwija, więc nie widzę powodu by zwlekać z obserwacja. Zapraszam do obserwowania. J już to robie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak na razie odżywka super, ale jeśli szukasz czegoś sprawdzonego to polecam Fructis - serum ekspresowa kuracja goodbye damage.

      Usuń
  6. Jeśli chodzi o odżywkę, to zwykle szukam takich z bardziej naturalnym składem, ale ta faktycznie poprawiła wygląd moich włosów. Peeling fajnie wygładza skórę a maskę oddałam mamie : )

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli podobał Ci się post, zostaw komentarz. Bardzo lubię je czytać i dają mi motywację do tworzenia kolejnych wpisów.