Haul - ubrania



O mocy reklamy niesponsorowanej ....
Jakiś czas temu oglądałam filmik na youtube Szusz , które pokazywała bluzo-sukienkę, którą kupiła sobie na Helu , ( zakładam że nie była to reklama)  firmy Femi Pleasure . Nie znałam tej marki. Weszłam więc na ich stronę , rozejrzałam się i po pierwsze okazało się, że nie mają już w ofercie tego produktu a po drugie że ceny ich ubrań są jak dla mnie za wysokie ( 290 zł za bluzę). Już miałam zamknąć stronę gdy stwierdziłam, że przejrzę dział outlet. I natrafiłam na bluzo-sukienkę, która strasznie mi się spodobała i właśnie tak zaczęła się moja miłość do ich produktów.

Kupiłam sukienkę (bluzo-sukienkę) za 199 zł przecenioną z (bodajże) 289 zł
Zapłaciłam 10 zł za wysyłkę i czekałam na kuriera.
Sukienka okazała się być idealna, zarówno rozmiarem jak i jakością materiału, wykonania, jest bardzo wygodna i odpowiednio ciepła.
Jedyne co na minus, to fakt że dwa dni później kosztowała 169 zł i nadal był dostępny mój rozmiar.

Podobała mi się jeszcze jedna bluza ale kosztowała 259 zł.
Po trzech tygodniach ponownie odwiedziłam ich stronę i okazało się, że bluza została przeceniona na 129 zł , więc oczywiście ją kupiłam. 

To długa i szeroka i luźna bluza z dużym dobrze skrojonym kapturem. Jest bardzo fajna i podejrzewam, że na zimę pod kurtkę idealna .

Cały czas podobała mi się też kurtka, której cena wyjściowa to 379 zł, kurtka stopniowo była przeceniana jednak jej cena wydawała mi się nadal za wysoka. Czekałam i czekałam aż spadła na 114 zł ! Tym razem miałam lekkie obawy jak będzie z rozmiarem, czy będzie dobrze leżeć. Bo ciuchy owszem kupuje przez internet ale kurtek dotychczas nie kupowałam.

I kolejny strzał w 10! Kurtka ma rękawy z eco skóry a środek to mieszanka 80% wełny i 20 % poliamidu.

Sklep Femi Pleasure , stał się jednym z moich ulubionych, choć zamierzam kupować tylko na wyprzedażach, jeśli nie znacie , polecam :)

Post niesponsorowany !

2 komentarze:

Jeżeli podobał Ci się post, zostaw komentarz. Bardzo lubię je czytać i dają mi motywację do tworzenia kolejnych wpisów.