Nude'tude - recenzja palety theBalm (swatche)




Paleta cieni do powiek, theBalm . Jej cena waha się od 112 zł w drogeriach internetowych do 149 zł w Douglas.

Paleta zawiera 12 cieni. W tym 4 matowe i 8 o wykończeniu perłowym lub z drobinami.
Swatche znajdziecie poniżej a teraz opis cieni.
  • Sassy - biały mocno rozświetlający cień o wykończeniu perłowo - metalicznym
  • Snobby - jasny złoty cień z małymi odbijającymi światło drobinkami o wykończeniu perłowo - metalicznym
  • Stubborn - w paletce kolor wydaje się być różowy, na powiece zaś jego kolor jest jaśniejszy wpada w tony różu, lekko w tony łososiowe, cień ma wykończenie perłowe
  • Stand-offish - w paletce kolor wydaje się być różowy lekko łososiowy, na powiece zaś kolor jest łososiowo - złoty , cień ma wykończenie perłowo-metaliczne z malutkimi drobinkami
  • Selfish - cień w kolorze brązowo - szarym , chłodny odcień, o wykończeniu perłowo - metalicznym
  • Sultry - matowy cień w kolorze jasnego brązu , ciemny karmel , ciepły odcień
  • Sophisticated - brązowy cień z złotymi drobinami , wpada w ciepłe tony
  • Seductive - w paletce kolor wydaje się brązowy, na powiece zaś wygląda jak stare złoto , cień o wykończeniu perłowo - metalicznym
  • Sexy - matowy cień w kolorze bakłażanowym, mocno napigmentowany
  • Silly - ciemny brązowy cień , lekko matowy z dużą ilością drobinek złotych , miedzianych
  • Serious - czarny matowy cień o pigmentacji tak dużej że nie odbiega od czarnych kredek czy też eyelinera
  • Sleek - matowy ciemno brązowy cień, mocno napigmentowany
To tyle jeśli chodzi o teorię a teraz zobaczcie jak kolory prezentują się na ręce :

 Moja opinia :
Co w tej palecie jest wyjątkowego ?
  • paletka różni się designem od innych palet cieni
  • ma bardzo dobre zestawienie kolorów
  • cienie są bardzo dobrze napigmentowane 
  • nie zanikają podczas blendowania
  • bardzo łatwo się rozcierają
Jestem bardzo zadowolona z tej palety. Cienie w niej zawarte są dużo lepszej jakości niż większość cieni jakie posiadam . Ich aplikacja i praca z nimi jest bardzo przyjemna, dotychczas żadne z moich cieni tak dobrze i tak łatwo się nie rozcierały. Zdecydowałam się na zakup tej palety bo już oglądając w internecie jej zdjęcia wiedziałam, że wszystkie kolory cieni mi odpowiadają. I tak też jest, używam wszystkich dostępnych cieni. Mimo mojego zachwytu nad paletą, nadal nie mam przekonania czy cena w sklepach stacjonarnych 150 zł jest ceną dla niej właściwą. Uważam, że paleta powinna być tańsza, a jej cena powinna się wahać w granicy 80-100 zł. Niestety mam wrażenie, że palety theBalm uzależniają... już mam ochotę na zakup kolejnej. Następna paletką w podobnej cenie jest druga wersja tej czyli Nude'dude , pozostałe są droższe około 140 zł . Dlatego z zakupem na pewno jeszcze jakiś się wstrzymam.
Jeżeli zastanawiacie się nad jej zakupem i lubicie błyszczące makijaże to serdecznie polecam jej zakup.

2 komentarze:

Jeżeli podobał Ci się post, zostaw komentarz. Bardzo lubię je czytać i dają mi motywację do tworzenia kolejnych wpisów.