Testowanie 12 kremów nawilżających do twarzy ...




Opis kremów wraz z krótką opinią, na końcu wpisu mój ranking.

1. 7 zł | 2. 7 zł | 3. 18 zł | 4. 18 zł | 5. 10 zł
6. 25 zł |7. 48 zł | 8. 40 zł
9. 65 zł | 10. 179 zł | 11. 90 zł | 12. 65 zł

1. Ziaja, Kozie mleko, krem 2 odżywanie, wygładzanie
Zużyłam wiele opakowań tego kremu, zawsze stosowałam go na noc, gdyż ma gęstą, ciężką i tłustą formułę.
Krem ma za zadanie głównie odżywiać skórę, nawilżać, regenerować i wygładzać drobne zmarszczki.
To zdecydowanie jeden z moich ulubionych kremów na noc, po pierwsze dogłębnie nawilża i łagodzi podrażnienia, po wstaniu rano cera nadal jest nawilżona, miękka i aksamitna w dotyku. Po drugie cena , 7 zł ... taniej się już chyba nie da, oraz dostępność produktu.
Polecam stosowanie tego kremu na noc , ale tylko jeśli oczekujemy nawodnienia skóry i wygładzenia, nie jest to krem do zadań specjalnych i mimo, że producent dopisał, że wygładza drobne zmarszczki, nie jest to produkt przeciwzmarszczkowy.

2. Ziaja, Masło kakaowe, odżywczy krem do twarzy
Około 10 lat temu używałam go na noc i miałam wrażenie że spowodował wiele wyprysków na mojej twarzy, wróciłam do niego w tym roku i znów po kilku dniach zaczęły pojawiać się wypryski. Mam wrażenie, że jest on po prostu dla mnie za tłusty.
Krem ma za zadanie odżywiać, wygładzać, nawilżać i łagodzić podrażnienia, przy dłuższym stosowaniu poprawić koloryt skóry.
Jego formuła jest bardzo gęsta i tłusta.
Twarz rano była nawilżona i miękka, ale tak jak wspomniałam po kilku aplikacjach pojawiły się wypryski.
Polecam stosowanie tego kremu na noc, ale tylko osobą o bardzo suchej, odwodnionej skórze, moim zdaniem dla mieszanej się nie sprawdzi.

3. Eveline, Hydra Expert, krem na dzień i na noc 25+
Jedno z największych rozczarowań... krem miał za zadanie dogłębnie nawilżać z racji zawartego w nim kwasu hialuronowego i hydromanil (?) oraz masła shea . Niestety mimo że stosowałam go na noc i na dzień nie zauważyłam żadnego dogłębnego nawilżenia. Krem ma lekką formułę więc pod podkład się sprawdzał i tyle jego plusów.
Nie polecam.

4. Bielenda, Biotechnologia Ciekłokrsytaliczna 7D 30 +, krem nawilżający na pierwsze zmarszczki
Używam toniku z tej serii i jest on moim ulubionym produktem do zmywania , odświeżania twarzy, dlatego uznałam że kremy też będą dobre. Kupiłam wersję na dzień i na noc. W domu spojrzałam na skład i okazało się że mają taki sam a formuła krem również jest taka sama. Nie wiem więc czym się one różnią, ale stosowałam zgodnie z zaleceniami.
Kremy te powinny redukować pierwsze zmarszczki, nawilżać, ujędrniać skórę, zmniejszać widoczność porów, matowić, wygładzać ( generalnie powinny dawać efekt, jakiego większość kobiet oczekuje od kremu idealnego).
Formuła kremów jest lekka, krem na dzień dobrze sprawdzał się pod podkład, krem na noc dobrze się wchłaniał, nie jest tłusty. Cera rano była miękka i gładka ale czy wybitnie nawilżona ? - nie powiedziała bym . Dużo lepszy efekt uzyskiwałam przy stosowaniu kremu - kozie mleko.
Polecam tylko krem na dzień, pod makijaż.

5. Garnier, Hydra Adapt, wersja różowa , odżywczy krem balsam 24h nawilżenia
Krem miał za zadanie : nawilżać, łagodzić i odżywiać.
Mimo że formuła kremu wydaje się bogata, gęsta to krem bardzo szybko się wchłania, cera po użyciu jest bardzo wygładzona, miękka, aksamitna. Stosowałam go tylko pod podkład i sprawdzał się w 100 %.
Polecam zarówno do stosowania na dzień jak i pod makijaż.

6. Mixa, Krem przeciwzmarszczkowy i ujedrniający 45 +, krem na dzień i na noc
Krem ma za zadanie ujędrnić skórę oraz wygładzać zmarszczki.
Obecnie to mój ideał, używam go tylko na noc, już po aplikacji skóra jest miękka, wygładzona , ujędrniona i nawilżona, efekt ten utrzymuje się gdy wstaje rano.
Formuła kremu jest przyjemna, lekka , nie tłusta.
Polecam do stosowania na noc, nawet jeśli wasz wiek jest niższy niż 45 lat (jak mój).

7. Bandi, krem intensywnie nawilżający
To mój obecnie ulubiony krem do stosowania pod codzienny makijaż.
Krem ma za zadanie dogłębnie nawilżać, ujędrniać, poprawiać wygląd skóry i jej koloryt.
Formuła kremu jest bardzo lekka, szybko się wchłania , cera jest nawilżona i ładnie napięta.
Polecam do stosowania pod makijaż.

8. Dremedic, Hydrain2
To jeden z moich ulubionych wielofunkcyjnych kremów, stosowałam go na noc, na dzień i pod makijaż.
Zadaniem tego kremu jest dogłębne nawilżenie skóry.
Krem ma gęstą i za razem lekką formułę, dobrze i szybko się wchłania.
Cera jest przyjemna w dotyku, nawilżona i napięta.
Polecam do stosowania na dzień, pod makijaż i na noc.

9. Vichy, Aqua Thermal
Wiem, że Vichy to dobre kosmetyki, jednak mam wrażenie, że albo się je kocha albo nienawidzi.
Ja należę do tej drugiej grupy.
Zadaniem kremu było mocne nawilżenie i wzmacnianie skóry wrażliwej.
Stosowany na noc, nie nawilżał odpowiednio, stosowany pod makijaż się rolował, nadawał się tylko do stosowania na dzień ale efekt nawilżenia krótko się utrzymywał.
Nie polecam.

10. Clarins HydraQuench, krem intensywnie nawilżający
Krem ma zapewnić nawilżenie i komfort.
Krem ma bardzo przyjemną lekką formułę, wyjątkowo miło się go aplikowało. Stosowałam go na noc, na dzień i pod makijaż. To zdecydowanie bardzo dobry krem, choć nie najlepszy. Na jego minus i zaniechanie przeze mnie dalszego używania wpływa jego cena . Za taką kwotę oczekuje bardziej spektakularnych efektów.
Polecam, szczególnie do cery normalnej na dzień, pod makijaż, oraz na noc.

11. Clinique, Dramatically Different Moisturizing Lotion + Emulsja nawilżająca
Nie jestem fanką Clinique , większość kosmetyków jakie używałam mnie rozczarowały.. prócz jednego, który uważam za najlepszy z najlepszych czyli właśnie emulsja nawilżająca.
Po raz pierwszy z resztą zgadzam się z producentem i nazwą produktu, to rzeczywiście inna emulsja niż  wszystkie jakie dotychczas znałam.Co więcej jest produkt dopasowany do cery suchej na policzkach i normalnej w strefie T ( dla pozostałych typów skóry istnieje wersja Gel).
Wystarczy bardzo nie wielka ilość produktu by pokryć całą twarz , formuła jest bardzo lekka, emulsja szybko i dobrze się wchłania. Krem jak najbardziej nadaje się do używania na dzień, i pod makijaż.
Ja używam go pod makijaż na tzw. wielkie wyjścia kiedy używam bazy lub kiedy zależy mi na dopracowanym makijażu . Efekt jest niesamowity, skóra jest bardzo dobrze przygotowana do aplikacji bazy czy też podkładu, nie przesusza się i kosmetyki się nie rolują ani nie ważą .
Polecam pod makijaż. 

12. Avene, cold cream
To krem do zadań specjalnych, do skóry suchej i bardzo suchej... mimo że kiedy go używałam miałam problem z przesuszeniami , krem był dla mnie za ciężki.
Jest bardzo gęsty, ciężki i tłusty, nie chciał się wchłonąć i zostawiał bardzo tłustą warstwę.
Stosowanie kremu miało zapewnić komfort, u mnie efekt był odwrotny.
Nie polecam, chyba, że Wasza skóra jest bardzoooo sucha i żaden inny kosmetyk nie jest w stanie jej uratować.
































1 komentarz:

Jeżeli podobał Ci się post, zostaw komentarz. Bardzo lubię je czytać i dają mi motywację do tworzenia kolejnych wpisów.