Haul - wrzesień




Kosmetyki z Ameryki :
  • Bourjois Healthy mix, podkład w odcieniu 52 Vanilla
  • Rimmel , lakier w kolorze 271 High Energy 
  • O.P.I. , lakier w kolorze T26 French Quarter For Your Thoughts
  • Astor, lakiery w kolorach : 594 VIP violet, 250 rojo passion, 303 taupe
  • Olay, krem pod oczy z korektorem 
  • Revitale, magnetyczne paski na nos
Lady makeup :
  • Revlon Photoready, podkład w odcieniu 005 Natural beige
  • MaxFactor, False lash efect, tusz w kolorze black brown
  • Hakuro, pędzel H50
  • Essence, lakier w kolorze 176 headphones onl
  • Golden Rose, top coat matowy
Allegro :
  • 3 sondy
  • 3 taśmy
Recenzje wkrótce na blogu :) zapraszam

2 komentarze:

  1. Photoready się u mnie nie sprawdził. Za dużo rozświetlenia, za słaba trwałość...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem jak będzie u mnie, kupiłam ciemniejszy odcień bo zaczynam "kurację" samoopalaczem :) p.s u mnie totalnie nie sprawdził się Rimmel wake me up, więc tym bardziej jestem tego ciekawa .

      Usuń

Jeżeli podobał Ci się post, zostaw komentarz. Bardzo lubię je czytać i dają mi motywację do tworzenia kolejnych wpisów.