Projekt denko : sierpień 2014



1) Ziaja, sopot sun  mleczko chłodzące po opalaniu z wapniem.
Niezastąpiony kosmetyk po kąpieli słonecznej. Stosowanie zapewnia zarówno chłodzenie i łagodzenie rozgrzanej skóry, ale również intensywnie ją nawilża. Regularne używanie daje dużą szansę, że skóra nie będzie schodzić.
Opakowanie o pojemności 200 ml, cena ok 10 zł
Kupię ponownie.

2) Synchroline Rosacure Intensive krem SPF30.
Ja miałam próbkę 5 ml. Podczas opalania nie używam kremów z filtrem, gdyż nie potrafię leżeć "plackiem" na słońcu a po za tym moja skóra bardzo wolno się opala. Wyjątkiem jest nos i duże pieprzyki, które mam na ciele. Krem okazał się być idealny, bardzo nie wielka ilość nałożona na dany punkt ciała zapewniała bardzo mocną ochronę przed działaniem promieni słonecznej ( pozostały wręcz białe plamy na ciele ).
Opakowanie o pojemności 30 ml, cena ok 60 zł.
Nie kupię ponownie ze względu na cenę.


3) Nivea kremowy żel pod prysznic o zapachu karamboli.
Żel jest kremowy o świeżym lekko słodkim intensywnym zapachu. Skóra po użyciu jest nawilżona. Jednak jak dla mnie nie jest to produkt wart dalszego kupowania. Głównie ze względu na zapach i zbyt kremową konsystencję.
Opakowanie o pojemności 500 ml, cena ok 15 zł.
Nie kupię ponownie.

4) Dermedic, Hydrain 3 Hialuro, koncentrat balsamu nawadniający skórę.
Balsam bardzo delikatnie pachnie, mi zapach ten kojarzy się z kwiatami. Konsystencja jest stosunkowo gęsta, formuła lekka, nie tłusta. Balsam bardzo szybko się wchłania. To najlepiej nawilżający balsam jakiego w życiu używałam. Skóra staje się wygładzona, nawodniona, nawilżona, napięta , co ważne efekt ten długo się utrzymuje.
Opakowanie o pojemności 200 g, cena ok 20 zł
Kupię ponownie !

5) Organique , peeling do ciała z masłem Shea , bambus.
Jest to peeling solny z masłem Shea oraz olejami : kokosowym oraz sojowym. Drobiny soli są na tyle duże , że dobrze ścierają naskórek, zawartość olei zapewnia nawilżenie . Mi ten produkt nie przypadł do gustu ze względu na zbyt dużą zawartość olejków czego konsekwencją jest tłusta skóra. Szczególnie że używam peelingów przed depilacją.
Opakowanie o pojemności 200g, cena ok 40 zł
Nie kupię ponownie ! ( ale mam jeszcze drugi z tej serii do wypróbowania z pudełka shinybox)


6) Syoss, shine sealing conditioner odżywka nadająca blasku
Od odżywki oczekuję : łatwego rozczesywania włosów, miękkości, blasku, braku splątań.
Tą odżywkę używałam wraz z szamponem z tej samej serii. Włosy lepiej się rozczesywały ale daleko im było do ideału , odżywka pachnie jak dla mnie wizytą u fryzjera :) Włosy zbytnio miękkie nie były, błyszczące także , generalnie produkt jak każdy inny.
Opakowanie o pojemności 500 ml, cena ok 15 zł
Nie kupię ponownie

7) Schwarzkopf, Gliss kur, milion gloss szampon.
Kupiłam bo spodobało mi się opakowanie :) szybko okazało się że to strzał w dziesiątkę ! To mój ulubiony szampon, zużyłam już kilka opakowań. Po pierwsze pięknie pachnie, świeżo, zapach ten utrzymuje się na włosach. Po drugie przy dłuższym stosowaniu zauważyłam że włosy się błyszczą i są odżywione, obecnie stosuje go z ekspresową kuracją Fructis ( recenzja wkrótce na blogu) i jest to połączenie idealne.
Opakowanie o pojemności 400 ml, cena ok 10 zł.
Kupię ponownie !
8) Clinique, Dramatically Different Moisturizing Lotion + Emulsja nawilżająca
To było małe opakowanie z 3 kroków, obecnie mam drugie większe.
Uwielbiam ten produkt, pisałam już o nim - tu (klik)
Opakowanie o pojemności 50 ml, cena ok 90 zł
Kupię ponownie!

9) AA Long 4 lashes, odżywka do rzęs
To rozsławiona w internecie odżywka do górnych rzęs. Za czym ją kupiłam stosowałam inne i nie przynosiły efektów. Ta odżywka jest niesamowita, moja rzęsy są o wiele dłuższe i przestały być całkowicie proste! ( recenzja wkrótce na blogu). Takie opakowanie starcza mi na ok 3 miesiące.
Jeżeli uda się nam ją kupić na promocji za 40 zł to już jest absolutnie idealna.
Opakowanie o pojemności 3ml , cena ok 80 zł
Kupię ponownie !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli podobał Ci się post, zostaw komentarz. Bardzo lubię je czytać i dają mi motywację do tworzenia kolejnych wpisów.