Szaro - różowe paznokcie czyli O.P.I w roli głównej

O.P.I , pojemność 15 ml, cena od 20 zł ( w internecie) do 50 zł ( w sklepach stacjonarnych)
Manhattan, pojemność 8 ml, cena od 4 zł ( w internecie) do 15 zł ( w sklepach stacjonarnych)
Rimmel , pojemność 12 ml, cena od 8 zł ( w internecie) do ... ( nie widziałam go w żadnym sklepie)

Inspiracją do pomalowania paznokci w tych kolorach była moja bluzo-sukienka , widoczna na zdjęciu na górze.
Kolory :
  • O.P.I to piękny szary kolor wpadający w beż
  • Manhattan to jasny róż , najlepiej opisuje go jego nazwa czyli kwiat wiśni ( niestety aparat zniekształcił ten odcień na lekko pomarańczowy..)
  • Rimmel to bezbarwny lakier z dużą ilością drobinek brokatu w kolorze złotym i mieniącym się srebrnym
Opinia :

  • To mój pierwszy lakier O.P.I i już wiem, że nie ostatni, co prawda nie zamierzam nigdy za niego zapłacić 50 zł, ale w drogeriach internetowych na pewno się zaopatrzę w inne kolory.  Maluje się bardzo przyjemnie, krycie dobre , nałożyłam dwie warstwy, lakier nie robi smug no i ten piękny kolor :) Nie wspomniałam, że jest  trwały , utrzymuje się ok 5 dni.
  • Manhattan ... nie jestem fanką lakierów tej firmy, bo mimo, że mają bardzo ładne kolory, dobrze kryjące a ceny w internecie są kusząco niskie, to większość kolorów barwi moje paznokcie. Ten odcień stał się moim ulubionym dopiero nie dawno, bo jak to przystało na jasny odcień ma nie zbyt mocne krycie i muszę nałożyć trzy warstwy by uzyskać zamierzony efekt. Jednak kolor jest naprawdę bardzo ładny więc warto :)
  • Rimmel to jeden z moich ulubionych brokatów lakierów , ma bardzo dużą zawartość drobinek . Jest subtelny i pięknie się mieni.
Jeżeli tak jak ja, mimo posiadania mnóstwa lakierów nie macie w swojej kolekcji O.P.I to gorąco polecam zakup.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli podobał Ci się post, zostaw komentarz. Bardzo lubię je czytać i dają mi motywację do tworzenia kolejnych wpisów.